ترفند بدست اوردن شماره تلفن افراد!!!

تا حالا حتما براتون پیش اومده که یه جایی رفته باشین که بخواین شماره تلفن اونجا رو داشته باشین اما روتون نشده که از صاحب اونا بپرسین!شما میتونین با این روش شماره تلفن هر جا رو به راحتی بدست بیارین! (روی ادامه مطلب کلیک کنید)


ترفند بدست اوردن شماره تلفن افراد!!! ادامه مطلب ...

پهنای باند 20 مگابیتی منازل برای اینترنت، بازی و مشاهده فیلم

مهدی اخوان بهابادی قائم مقام فناوری وزیر ارتباطات ، گفت: ایده‌ای که از ابتدای دولت دهم مطرح شد، رساندن فیبر نوری به منازل با هدف افزایش پهنای باند بود.
وی گفت: پهنای باند نیز نه در حد 128k و 256k، بلکه با عدد چند ده مگابیت بر ثانیه، که کف 20 مگابیت بر ثانیه فعلاً قطعی شده که این عرض باند به درب منازل تحویل داده می‌شود و با ارائه سرویس‌های متعددی که تا یک سال پیش حتی به ذهن‌ها نیز خطور نمی‌کرد، این عرض باند پوشش داده و پر می‌شود؛ یعنی این عرض باند را خالی به در خانه مردم نخواهیم برد.
اخوان ادامه داد: فیبر به در منازل می‌آید؛ داخل خانه یک setup box وجود دارد که این کانکشن برقرار می‌شود و انواع سرویس‌ها داخل‌ شبکه ملی وجود دارد.
قائم مقام وزیر ارتباطات در فناوری و امور بین‌الملل در پاسخ به این سؤال که ابتدا فیبر به در منازل می‌آید یا محتوی آماده می‌شود، گفت: قطعاً هر دو به‌صورت موازی انجام خواهد شد؛ رسیدن فیبر و تولید سرویس همزمان خواهد بود؛ زمانی که فیبر به در منازل برسد باید سرویس‌ها را بتوان روی آن ارائه داد.

* اینترنت، بازی، مکالمه، ویدئو درخواستی با کیفیت HD و تلویزیون اینترنتی در شبکه ملی اطلاعات

اخوان با اشاره به ارائه سرویس‌های IPTV،Video on demand ،VOIP، GAMINIG و اینترنت، در شبکه ملی اطلاعات، گفت: سرویس IPTV یکی از سرویس‌های اصلی روی این پهنای باند است؛ Video on demand (ویدئو درخواستی) یکی از سرویس‌های در نظر گرفته شده است و به جای اینکه مردم از بازار CD و DVD بخرند می‌توانند داخل خانه فیلم‌های مورد نظر خود را ببینند.
وی توضیح داد: به دلیل اینکه سرعت این شبکه بسیار بالاست، مردم می‌توانند روی همان فضایی که به‌غلط مصطلح اینترنت گفته می‌شود، فیلم درخواستی خود را به صورت آنلاین انتخاب کنند و ببینند که دو نوع کیفیت SD و HD نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب ...

آپدیت آنتی ویروس کاسپر ۷




برای آپدیت کاسپر 7 در صورتیکه فایل های آپدیت را داشته باشیم به صورت زیر است :

ادامه مطلب ...

روم elk-fuman در Nimbuzz

به  زودی  روم  elk-fuman در Nimbuzz  ایجاد  می شود.


نحوه وارد شدن به روم elk-fuman :

1. ابتدا نرم افزار nimbuzz رو از اینترنت دانلود کنید بعد رو گوشی موبایل نصب کنید.

2.اگه عضو نیستین باید عضو Nimbuzz بشین با یه username و

Password

3.بعد باید برین تو قسمت روم ها با زدن گزینه search روم elk-fuman  رو پیدا  کنید.


( در صورت داشتن هر سوالی در قسمت یادگاری  ( نظر ها ) سوال کنید و من همونجا  به سوالاتتون جواب می دم.)