ابزار جدید برای سیستم برنامه‌نویسی .Net

شرکت مایکروسافت برای فریم‌ورک .Net خود دو ابزار جدید در نظر گرفته است که به برنامه‌نویسان رایانه‌ای امکان می‌دهد تا مبتنی بر رایانه‌های مختلف با پردازشگرهای اطلاعاتی چندهسته‌ای متفاوت به راحتی این ابزارها را برای برنامه‌نویسی آسان‌تر به کار گیرند.

به گزارش ایتنا از همکاران سیستم «دانی شی» مدیر مرکز برنامه‌نویسی و توسعه ابزارها برای فضای .Net مایکروسافت توضیح داد، این ابزارهای جدید که به مجموعه قابلیت‌های پیشین این فریم‌ورک افزوده می‌شوند، علاوه بر آسان‌تر کردن پیچیدگی‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر سیستم‌های چند هسته‌ای نشان می‌دهند که یک برنامه به‌ویژه طی سال‌های گذشته چه تغییراتی را پشت‌سر گذاشته است.

او طی سخنرانی خود در کنفرانس TechEd گفت: «ابزارها بیش از گذشته با یکدیگر در ارتباط هستند. در حال حاضر اتصال یک ابزار به اینترنت و بهره‌مندی آن از فضای مجازی به یک قابلیت عام و معمولی تبدیل شده است. این قابلیت‌ها معمولا در زمینه ذخیره اطلاعات مبتنی بر فضای پردازش ابری و انجام کلیه عملیات‌های رایانه‌ای مبتنی بر این فضا صورت می‌گیرد».

شرکت مایکروسافت دو ابزار جدید خود در این زمینه را با نام‌های Asynch و The Task Parallel Library Dataflow(TPL Dataflow) عرضه کرده است که هر دو ابزار مذکور مبتنی بر فضای .Net عرضه شده‌اند که برای هر دوی آنها ابزار دیگری موسوم به Visual Studio IDE وجود دارد تا مشکلات موجود در برنامه نوشته شده تحت این فضا را نمایان کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد